zondag 28 juni 2009

AXE Sharp Focus

Zo'n 3 weken geleden ging ik shoppen in Rotterdam. Toen we de trein uitstapten, het perron afliepen en de tunnel ingingen, zag ik een advertentie van een man. Even dacht ik dat ik het niet goed zag: ze hebben z'n ogen zo bewerkt dat hij verschillende kanten opkijkt. Het ligt eraan op welke manier je voor het advertentie staat. Ik vind het heel origineel! Nog nooit eerder gezien. Maar eigenlijk zag het er ook wel freaky uit. Ik dacht ook allereerst dat het een filmposter was voor een thriller.











Later zag ik de advertentie in de Metro en werd me al een stuk meer duidelijk. Het ging dus over AXE. En een paar dagen terug zag ik uiteindelijk de commercial op tv. Erg leuk verzonnen. Het is vast ook heel herkenbaar voor vele andere mannen!



Leuke link:
http://www.reclameweek.nl/bureau-nieuws/axe-bekijkt-studenten-(11362).html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten